Toate produsele comandate online sunt livrate prin curier rapid. Comenzile trimise de noi sunt asigurate pe parcursul transportului, până în momentul livrării.
Livrarea coletelor se efectuează în 24-72 de ore de la plasarea comenzilor, conform situației stocurilor disponibile.
De reținut – este posibil ca în cazul cazul unei comenzi plasată la finalul săptămânii (zilele de Vineri/Sâmbătă/Duminică), timpul de expediere va oscila. Astfel, comanda plasată în zilele menționate mai sus va fi expediată în zilele lucrătoare, în cursul săptămânii care urmează. Serviciile de livrare asigurate de firmele de curierat sunt valabile de Luni până Vineri, interval orar 9.00-20.00.
În situația în care clientul nu este la adresa specificată în momentul plasării comenzii, la data și ora stabilită pentru livrarea coletului, produsele mai pot fi păstrate timp de 5 zile lucrătoare, se va încerca recontactarea pentru finalizarea livrării. În cazul în care clientul nu poate fi contactat după această perioadă de 5 zile, comanda se va anula.
Este puțin probabil ca produsele pe care le comercializăm să prezinte defecte – ambalajul este de calitate superioară, prezentând rezistență ridicată.
Pentru situațiile neplăcute, atunci când produsele livrate prezintă daune, clientul este obligat să semnaleze aceste daune online, la adresa: office@cloudmountaincoffee.shop sau telefonic, la numărul de telefon afișat la secțiunea Contact.
Toate reclamațiile cu privire la coletele primite se transmit cât mai repede posibil de la momentul intrării în posesie a coletului de către clienți (în maxim 24 de ore). Fiecare situație este evaluată cu atenție, iar dacă se dovedește că, în timpul procesului de livrare, coletul a suferit daune, produsele pot fi înlocuite, taxele de transport fiind achitate de către client.
Nu percepem alte taxe suplimentare la cumpărarea produselor, în afară de cele listate pe site, la fiecare produs din gama comercializată. Pentru orice taxe percepute suplimentar, peste costul final aferent comenzii plasate, clienții sunt rugați să să semnaleze acest lucru online, la adresa: office@cloudmountaincoffee.shop sau telefonic, la numărul de telefon afișat la secțiunea Contact.
Modalitați de plată
Pentru produsele achiziționate de pe siteul nostru, https://cloudmountaincoffee.ro/, modalitățile de plată sunt următoarele:
PLATA CU CARDUL
Comenzile plasate pe site-ul nostru pot fi achitate online, cu cardul personal sau cardul firmei, în condiții de siguranță deplină.
Cardurile acceptate sunt cele emisa sub siglele VISA (Electron sau Classic) și MasterCard (inclusiv cele Maestro, dacă au cod VV2 / CVC2).
Nu percepem comisioane suplimentare pentru tranzacții. Asigurăm securitatea tranzacțiilor prin utilizarea platformei MobilPay. După plasarea comenzii, veți fi direcționat către pagina MobilPay pentru introducerea datelor de card, însă nu-ți va fi niciodată solicitat codul PIN.
Atunci când cardul este asociat unui cont în altă monedă decât moneda țării (RON), tranzacțiile se vor efectua în RON, la cursul de schimb al băncii emitente pentru respectivul card.
Datele de card sunt procesate exclusiv prin intermediul platformei de plată MobilPay. Menționăm faptul că CloudMountainCoffee.shop nu solicită și nici nu stochează niciun fel de informații privind cardul cu care se achită.
Ne puteți contacta de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 18.00, telefonic sau online.
Spor la cumpărături!