Informații retur

Magazinul online CloudMountainCoffee.shop (CLOUD MOUNTAIN COFFEE S.R.L) se ghidează și respectă Ordonanța de retur OUG 34/2014.

CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI ÎNAINTE DE A DEMARA PROCESUL DE RETURNARE?

Toate produsele care se returnează vor fi trimise la adresa: Toate produsele care se returnează vor fi trimise la adresa str. BRIZEI, Nr 16, bloc FD3, PARTER, Municipiul Constanţa.  De îndată ce primim returul, veți fi contactat pentru a proceda la finalizarea procesului de retur. 

CARE SUNT CONDIȚIILE DE RETURNARE A PRODUSELOR?

De la data livrării, consumatorii beneficiază de o perioadă de 30 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract în afara unui spațiu comercial sau dintr-un contract de la distanță. În ceea ce privește vânzările directe (cazurile în care contractele nu sunt încheiate la distanță), termenul de retur este – 48 ore de la achiziție. 

Produsele comercializate au ambalaj de calitate superioară, conceput pentru a fi rezistent. Din acest motiv, produsele prezintă rareori defecte. 

Într-o situație neplăcută, când un produs livrat prezintă daune, clientul trebuie să semnaleze aceste daune online, la adresa: office@cloudmountaincoffee.shop sau telefonic, la numărul de telefon afișat la secțiunea Contact. 

Articolele alimentare nu se returnează, în conformitate cu legea în vigoare: “Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului.”

Costul transportului coletului cu produsele returnate este achitat de către client. 

Este necesar ca toate produsele returnate în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu toate etichetele și să fie însoțite de dovada de plată. 

Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul expedierii de returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de adresa de livrare, timpul poate varia pentru ca produsul dvs. schimbat să vă ajungă.

CARE SUNT CONDIȚIILE DE RETURNARE A PRODUSELOR?

După ce coletul de retur ajunge la sediul companiei, vom lua legătura cu clientul pentru a discuta condițiile de rambursare, telefonic sau pe email. 

Nu se rambursează suma aferentă produselor care au fost achiziționate la prețuri promoționale (reduceri, oferte, produse facturate la un preț mai mic decât prețul listat pe site la momentul facturării). Excepție: dacă produsele vândute la prețuri promoționale sau la oferte sunt defecte sau deteriorate din cauza furnizorului, aceste produse returnate vor primi rambursare. 

Transportul se achită separat de către client, nu este inclus în suma totală – valoarea rambursului. 

Rambursarea se poate face astfel: 

  • prin restituirea valorii integrale a produselor (nu include taxele de transport) 
  • prin restituirea parțială a valorii produselor (nu include taxele de transport), atunci când acestea sunt returnate în alte condiții față de cele livrate – produsele sunt incomplete (au componente lipsă), produsele sunt deteriorate etc. 

În cazul în care returul este acceptat, rambursarea este aprobată. Suma va fi ulterior rambursată în contul bancar al clientului, în maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii returului la sediul companiei. De asemenea, valoarea stabilită a produselor returnate poate fi utilizată pentru o nouă comandă în magazinul nostru online. 

CARE SUNT CONDIȚIILE DE ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR?

Dacă produsele livrate de CloudMountainCoffee.shop nu sunt cele pe care le-ați comandat, vă rugăm să ne contactați imediat ce ați constatat acest lucru, pentru a putea înlocui produsele pe care le-ați primit cu cele corecte, pe care le-ați comandat. 

Produsele defecte sau deteriorate din cauza noastră pot fi returnate și înlocuite cu unele noi, perfect funcționale. Toate detaliile privind acest proces de retur vor fi discutate cu un angajat CloudMountainCoffee.shop. De asemenea, costurile pentru acest proces de retur sunt suportate de clienți. 

  • Produsele care nu funcționează în primele 24 de ore de la primirea coletului trebuie raportate, pentru a le putea înlocui. 
  • Adresa de retur este: str. BRIZEI, Nr 16, bloc FD3, PARTER, Municipiul Constanţa 
  • Returnarea produselor se va face prin firma de curierat. Coletele nu pot fi expediate prin Poșta Română. În acest caz, costurile pentru acest proces sunt suportate în totalitate de către consumator. 

De reținut! Returnarea se face în termen de 30 de zile calendaristice de la cererea de returnare/renunțare/retragere. 

  • Produsele din colet sunt returnate în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile aferente și etichetele intacte, precum și documentele și copia facturii de achiziție. Dacă un produs este returnat fără ambalaj sau accesorii (de exemplu – elemente de protecție din polistiren/carton, elemente de siguranță), valoarea acestuia se va diminua. Nu acceptăm pentru returnare produse care prezintă ciobiri, lovituri, pete, șocuri, zgârieturi sau orice alte modificări fizice.